GMINA DOMARADZ

Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 13 września 2024 r.

10 września 2024

herbNa podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się w dniu 13 września 2024r. tj. (piątek) o godzinie 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4. Rozpatrzenie skargi na kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
5. Sprawy bieżące
6. Zakończenie

Przewodniczący Komisji
Bartłomiej Chyłek
Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2024-09-10
Data publikacji:2024-09-10
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:230