Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 7 września 2021 r.
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji odbędzie się w dniu 7 września 2021r. (tj. wtorek) o godzinie 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad 3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia 4. Analiza wykonania budżetu za I półrocze 2021 r. 5. Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej o skali problemów przemocy w rodzinie na terenie Gminy Domaradz 6. Wypracowanie propozycji do uwzględnienia w projekcie budżetu na 2022 r. 7. Opiniowanie bieżących projektów uchwał na sesje Rady Gminy 8. Sprawy bieżące 9. Zakończenie Przewodniczący Komisji Andrzej Nowak
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2021-09-02 |
Data publikacji: | 2021-09-02 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 530 |