Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 13 września 2024 r.
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się w dniu 13 września 2024r. tj. (piątek) o godzinie 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad 3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia 4. Rozpatrzenie skargi na kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 5. Sprawy bieżące 6. Zakończenie Przewodniczący Komisji Bartłomiej Chyłek
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-09-10 |
Data publikacji: | 2024-09-10 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 207 |