Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
INFORMACJA w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się.
Z dniem 1 kwietnia 2012 r. weszła w życie ustawa o języku migowym i innych środkach komunikowania się, która daje prawo osobom niesłyszącym i głuchoniemym do skorzystania z usług tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w urzędzie. W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z powyższych usług, zobowiązana jest zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia w sekretariacie Urzędu Gminy w Domaradzu, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie powinno być dokonane w jednej z następujących form:
- e-mail na adres gmina@domaradz.pl
- faxem na nr 13 43 47 041
- telefonicznie na nr 13 43 47 041
- drogą pocztową
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2015-08-04 |
Data publikacji: | 2015-08-04 |
Osoba sporządzająca dokument: | Tomasz Bober |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 14120 |